Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 502958102.

Zalecamy otwarcie każdej paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. W przypadku płatności za pomocą elektronicznego systemu płatności (transferuj.pl) zwrot środków zostanie wykonany przez ten serwis.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W każdym przypadku, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@slackhouse.pl lub telefonicznie: +48 502958102. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Szczegóły oraz druk reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

 


 

Zwrot produktów (prawo odstąpienia od umowy)

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wypełnij oświadczenie o chęci zwrotu produktu i wyślij je na nasz adres mailowy sklep@slackhouse.pl lub dołącz do przesyłki z produktem, który chcesz zwrócić.
  2. Odeślij zakupiony produkt najlepiej w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Po weryfikacji przesłanego produktu, na Twój adres email prześlemy informację o rozpatrzeniu zwrotu. Na załączony numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności za pomocą elektronicznego systemu płatności (transferuj.pl) zwrot środków zostanie wykonany przez ten serwis.

Pamiętaj!

Masz 14 dni na podjęcie decyzji o zwrocie produktu.

Jeśli produkt nosi ślady użytkowania wykraczające poza niezbędne do poznania jego właściwości, cech, funkcjonowania, jego wartość przy zwrocie może być zmniejszona (weź pod uwagę na ile/jak można byłoby sprawdzić dany produkt w sklepie stacjonarnym).

Nie przyjmujemy zwrotów produktów ciętych z metra (taśm i lin), chyba że posiadają widoczne uszkodzenia fabryczne.

 

Szczegóły oraz wzór odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

 


 

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z producentem.